seg dag.

va grymt längesen jag skrev här, finns knappast nån som kollar på bloggen, men tänkte iaf skriva ett inlägg nu.
igår var jag och tjejerna på Young club night på sliperiet, sen for vi med mopparna till max, där vi sa hej då till Evelina. sen åkte vi till Hörnett och var och körde med massa folk. sen for jag hem vid 1, var så jävla trött haha, somnade på en gång. Sov länge idag, behövdes verkligen! sen har jag bara tagit det lugnt, känner mig lite trött och sådär, har inte orkat göra något, bara vilat! skulle egentligen till trysunda, men blev inte så. senare ska jag och Klara på Modo-Rögle så ska väl snart duscha och börja göra mig i ordning. skriver kanske sen!

mitt nya skal som kom med posten ifrån Hong Kong igår haha, älskar det! 


Kommentarer
Lollo

;)



2012-11-26 @ 23:37:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0