på skolan

Hej, sitter på skolan nu, har precis haft no och ska ha matte. igår på min ridlektion hade jag Rajman, det gick ganska bra, vi hade cavaletti. Tyckte först han kändes stel och jag trodde att det skulle vara svårt att komma åt honom med skänklarna, men det gick rätt bra ändå! han är ju väldigt stor, med långa ben och snabb, så det var lite omväxling för mig. riktig rolig ridlektion, vi hoppade lite små hinder och körde slalom & hoppa. tycker det gick bättre i vänster varv än i höger. Innan ridningen var det konfa, gick först hem med Sandra från skolan, hon orkade inte gå på konfan, sen gick jag hem en snabbis sen tog jag sparken till konfan. när jag kommit hem från ridskolan såg jag Modos match mot lhc på tvn, gick skit, dom förlora med hela 2-7, lite pinsamt faktiskt, men de får ta nya tag mot Hv imorgon, ska gå på den matchen med evelina förresten. idag efter skolan ska jag äntligen vara med saknade Malin, va as längesen! vet inte vad vi ska hitta på, blir kanske stan.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0