ta mig bort härifrån

Alltså, jag skulle lätt kunna flytta till Stockholm. pallar seriöst inte övikhålan, behöver en större stad o leva i, så jävla trist här!
Seriöst, Jönköping, Karlstad, Linköping, Örebro, Norrköping, ja vilken som helst storstad bara.
i need a life, liksom. finns inget att göra här? allvarligt, de enda jag skulle sakna är vännerna, fotbollen, hästarna/ridningen, hockeyn.
visst, det är min älskade hemstad & jag trivs här, men är det verkligen bra att växa upp i en sånhär liten skithåla? No life liksom! längtar efter nån större stad
Mamma har berättat för mig att hon ville flytta till Sthlm när de var yngre, innan hon och pappa fick barn. men pappa vägrade, han ville verkligen bo här. han hade typ svårt att släppa staden liksom. Fuck u dad!
visst, jag skulle sakna stan, hade hellre velat födas i ngn större stad. :p
får väl stanna här tills jag flyttar hemifrån iaf!..


Kommentarer
Moa.

Tack detsamma!

Ja absolut, själv då? :)



Blogg: http://cmoa.blogg.se/
2011-08-27 @ 14:03:49
julia

sv: Tack så jätte mycket



Jo allt är bra, själv då? :)



Blogg: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
2011-08-27 @ 16:14:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0