varning för flumm,

hejhej bloggen, hittills idag har jag inte gjort så mycke, gått till konsum med erik o rikke, jag var kriminell (6) på den där grejen där det står stöd våra dif ungdomar där man kan köpa lottsaker, hede jag för en liten tidning med tejp från paketinslagningsbordet, sen tog jag en TÅ tidning och klippte ut: m, o, d, o för de fanns ingen penna( allt för modo!(L) ) sen tejpade jag fast bokstäverna på den lilla tidningen så det stog stöd våra modo ungdomar (Y) hahhahah :D:D:D älskar modo ff. såäre! också vare en som satt o sålde bingo lotter för dif(domsjö if) också -.- då sa jag att rikke skulle säga: om du ändrar till modo där uppe så köper jag (y) för jag vågar typ inte säga de haha :o blyg, haha då sa han det (Y) niceee asså, bara för att dom kommer ta ner de jag gjorde men ändå MODO FF (L) liksom<3 också köpte jag en chokladboll, älska hehe (x <3
sen gick vi på matsborgen och ba chilla? sen gick vi på loppisen på hörnettpaviljongen haha x)
och bara så ni vete hade både erik och rikke damp, och jag vart offret -.- fast jag fick iaf cola (L)
och ja, nu sitter jag här vid datorn, bdb o msn. o nu fick jag sms (Y) hahah (h)
lite damp inlägg, grattis ni som läste men? xd


(YYYYYYYYYYYYYYYY) (L)(L)(L)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0