eve & malin

hej, hinner inte skriva så mkt nu,
malin, jag & eve ska iväg och bada! :D <3
idag hade jag fotbollsskola, de var astråkigt.
hinner inte skriva för malin o evelina har damp dom vill bada :p

här kmr matchreferatet från matchen igår:




Matchreferat
Domsjö Svart - Modo FF 2-2 (1-0)
1-2
2-2

Oavgjort mot Domsjö Svart
Vi mötte ett bollspelande lag och tyvärr så stod vi och tittade på. Motståndarna vann i princip alla dueller under 45 min och skapade chans på chans.

Det var som att vi spelade med två olika lag på planen. Backlinjen fick sköta allt hemjobb och följde inte med i anfallet. Mittfält och forwards arbetade framåt men hjälpte inte till hemåt.

Däremot känns det roligare att skriva om de sista 15 min.
Vi tränare gjorde förändringen att ändra från uppställning 3-2-1 till 2-3-1 och helt plötsligt slet alla otroligt bra både i anfall och försvar.
Tjejerna vann duellerna och vi skapade kontring på kontring och till slut hade vi gjort två fina mål av Amanda och Sofia och vi hade även chanser att vinna matchen.
Kul och starkt av tjejerna att kunna vända matchbilden.

Vi tränare får ta lärdom av att det går att väcka tjejerna under match med enkel förändring och tjejerna måste tänka på att man måste kämpa i 60 min över hela planen samt gå in i duellerna och ta för sig.

Både tränarna och tjejerna var lättade och glada efter matchen och vi lovade varandra att ta nya tag inför matchen mot KB65 på söndag.

/Anders & Per-Anders


jag sög, var otroligt trött, fotbollsskola hela dagen, var förkyld & så .. men ska inte klaga, alla andra var asbra af!
älskar mitt lag ♥
hejdå

Kommentarer
Elin<3

ja, daniel är min fucking lillebror ^^<333



Blogg: http://elinloverodiin.blogg.se/
2010-06-17 @ 20:41:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0