varit borta

hej, har inte uppdaterat eftersom jag har varit på ulvön i 3 dagar, sorry att jag inte sa det :(
den här helgen, eller torsdag-lördag, är det hamnfesten i övik :D
i torsdags kunde jag inte gå , för då var vi kvar på sandviken på ulvön. riktigt mysigt var det faktiskt! bara familjen, man åkte bort från verkligheten liksom :p men ändå skönt att komma hem sen.
igår var jag på hamnfesten med bästavän, vi åkte först till kanotcentralen och grillade middag för mamma hade gäster hemma, sen for vi med båten in till stan o gick på hamnfesten. träffade många! :)
sen lite på slutet gick malin också med oss , gissa om hon glömde sin påse påväg hem i våran bil? ;p heheh.
men nu är jag med malin och nu är pappa här och nu drar vi till hälle , hejdå !


rösta på alexas här bara för att alexas är så bra! :D

Kommentarer
tycjan<3

Bästavännen (a) <333



Blogg: http://tycjan.blogg.se/
2010-07-04 @ 01:25:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0