fjällräven center :)

kom nyss hem från fjällräven center där min bror spelade hockey. svängde även in på affären och köpte halstabletter till mig för jag har fått lite ont i halsen :/
idag har jag varit med emma , var med hon igår oxå :) flumm ja.
kom hem från lägret igår vid kvart över 3.
farmor, sven-olov & moster jeaneth var också här igårkväll på middag. :)
får se om jag orkar lägga in bilder från upptakts, vi får se. några ksk iallafall ;)
snart ska jag "inviga" våran nya dusch, hihi, vi har gjort om badrummet uppe blev as snyggt! har ju varit lite drygt att duscha i källaren men de är nog värt de! =)


finaste emma! :D<3

foto: emelie zakrisson

med min kamera :p


Kommentarer
sanna

SVAR: vadå för nikon? jag kan inte modellerna ju?



Blogg: http://sannwhbabyh.blogg.se/
2010-07-18 @ 20:02:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0