imorn är ingen vanlig dag :)

imorn är ingen vanlig dag!! :DDDD FÖR IMORN FÅR JAG TILLBAKS MIN ÄLSKADEEEEE MOBIIIIL!!! asså herregud fatta att ja få tillbaka snyggingen! (L) haha jag har längtat som ni märker. har fått nöja mej med en stenålders-nokia och nu ska jag inte börja klaga, det finns ju världens roligaste spel på den! (a)

men tänk er, musik, bilder, kamera, ORDBOK SOM FUNKAR ! inte så speciellt för er som har det varje dag, men det finns visst en bra sak med att paja mobilen haha (y) ojojoj jag kommer skrika genom hela oskarsgallerian eller nåt så gå inte in på the phone house

 

aja, men idag var jag iaf med snyggingarna (LLLLLLLLLLLLLLLL)

fan de gick inte att ladda upp bild på emma :'( gör de en annan dag :)

men nu ska jag snart gå & lägga mig, hela familjen sover förutom jag o vanessa typ xd aha girlpower :D<3
jagfryserimitttunnanattlinnesågodnatt&frida,gåochläggdignufixaintemeddinblogghelanattenduskatillwenkepuss:*
elr juste JAG FÅR TILLBAKA MOBILEN IDAGGGGG! (LL) imorgon bitti kommmer jag tjata sönder pappa ni bryr er inte men jaa.
gonatt !!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0