:/

LAGGAMANDA!
nu ska jag f*n börja bomba på inlägg! :o som amelia typ ! :D:D
m, igår iaf så följde vicky mig hem :) vi kollade på ghost whisperer :D as bra,
sen vad gjorde vi ? :) jag har världens sämsta minne.
hahah, idag på väg hem från skolan gick jag somvanligt me vicky o lite med frida hon bor ju nära skolan, och då putta vicky ner mig i snön :( hatar henne :( <3 sen begravde vi kotten, han var ju så ung :'( vi grina hela vägen hem! hahah, ska inte lura er, vi hittade en kotte o begravde den :) men ändå! han var en så söt o underbar kotte...<3
R.I.P Kotten<3 kolla efter vägen från kempis hem till mig så ser ni jag & vicky har skrivit i snön :D
mm, o nu har jag skickat dampbilderna på mig o vicky, några, till henne.. här kommer en! ;

jag har typ världens dampigaste jacka, som är as tjock(nu kan man inte stoppa mitt klag) och den far ut hela tin så jag ser as tjock ut :@
men jaa, jag kan inte skriva nå fler inlägg idag, elr kanske ikväll ! jag lägger ut bilderna från thailand imorgon :D
nu ska jag, mamma o rikard laga middag åt pappa (:
gillar ni nya designen då? de gör jag (a) <3
puss på er som orkade läsa ;*

sweety (L)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0