Problem med anslutingen...

Hej alla tålmodiga bloggenamandas-läsare! Har inte kunnat blogga pga att det inte gick att ansluta till internet och att jag hade en datafri dag. mina senaste dagar har bestått av kompisar och vi har varit på hockeyträningarna såklart också! :D<3
fan vad jag älskar min älskling. :) <33333 (L) o kompisarna ofc.
idag följde sandra o stella mig hem, har haft fullt upp me kompisar hela veckan! i måndags följde jag eve en bit hon skulle hem då snodde jag ba simons cykel för han va hos oss ;p , sen när jag for hem igen så träffa jag stina o ellie... jag ba:

JAA, jag har faktiskt stulit cykeln men jag SKA lämna tillbaks den!

ellie: haru snott den?!

jag: jaa, men jag ska lämna tillbaka den!!!

xDD

den här veckan har varit bra hittills, hoppas ni också har haft det bra!

men nu ska jag chatta, måste snart stänga, mamma...-.-

men hoppas vi hörs imorn!

kramar o pussar!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0