kommit hem

Har kommit hem från skolan och kanske ska dra iväg på kempis snart, vet inte...
asså jag hatar ibland min blogg om jag får sägaså? alla kommentarer försvinner så fort jag ändrar bloggen! ;s damp [jag vet att jag är omogen?] också sen då? juste då försvinner bakrunden av sig själv, har den ett eget liv eller? :O damp ....
har tänkt mycket på vintern och längtar tills snön kommer! ÄNTLIGEN HOCKEEEEEEEEEEEEEEEYYYY !! lovelovelovelovee! HAHA i am dampig? 

är han grym eller grym? grym. :)
slåss lite väl mycke men yeey
ikväll ska jag och vicky på komtek ;) haha

ska gå ut till jordgubbslandet me mamma nu (:
puss&kram,
hejdå!

vanessa hudgens.


Kommentarer
Jenny Schäder

Tja! I luv your blog alltså! Jag vill bara säga en sak på Spanska:

- solo tienes que aprender a hacer parpadear o imagenes brillantes. Al igual que la fresa!= Du bara måste lära mig hur man gör blinkande eller glittrande bilder. Som den där jordgubben du hade på bloggen förut!



Blogg: http://bonija.blogg.se/
2009-10-05 @ 17:27:36
amelia

sv; Man typ pratar om hur man trivs i skolan, nästan som utväklings (stavning) samtal fast man pratar mer om hur man trivs, x)

haft en bra dag?



Blogg: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
2009-10-05 @ 18:06:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0