test! :)

hej, har inget att göra, ni ska få veta lite mer om mig.
x = ja, / = vet inte, # = ibland.
:
[x] Jag har en pojkvän.
[x] Jag har ett eget rum.
[x] Jag har en mobil.
[ ] Jag har en iPod/MP3 spelare.
[x] Mina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Jag har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool på min gård.
[x] Jag klär mig som jag vill.
[x] Jag hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[#] Det finns en dator/laptop i mitt rum.
[x] Jag har aldrig blivit nedslagen.
[x] Jag gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x]  Jag får lyssna på vilken musik jag vill lyssna på.
[x]  Mitt rum är stort nog för mig.
[ ]  Människor använder mig inte för den jag är.
[x]  Jag har varit på konserter.
[ ]  Jag samlar på något normalt.
[ ]  Jag längtar till skolan.
[#]  Jag önskar inte att jag var någon annan.
[x]  Jag går i någon sport.
[x]  Jag brukar göra något efter skolan.
[ ]  Jag äger en bil.
[x]  Jag brukar inte bråka med mina föräldrar.
[#]  Jag är nöjd med mitt utseende.
[ ] Jag har inget självförtroende alls.
[x] Jag har aldrig fått IG.
[#] Jag vet vad som händer i världen.
[x] Jag bryr mig om folk.
[x] Jag är nöjd med mitt liv.
[x] Jag kan mer än ett språk.
[x] Jag har ett smeknamn.
[x] Jag har ett husdjur. (10 :D)
[?] Jag kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Jag har inga "fiender".
[/] Jag är en ganska snäll person.

Trackback
RSS 2.0