Dag 2 – Min familj

Min familj består av jag, min mamma, pappa, lillebror och om man ska ta med husdjur har vi en ökenråtta som heter Vanessa. vi är en allmänt störd familj, haha nemen. vi är väl som alla andra familjer, jag & min lillebror spelar i fotboll på somrarna i Modo och på vintern rider jag & han spelar hockey. Alla i familjen tycker om sport och vi är rätt hockeytokiga, iaf jag, pappa & Rikard(lillebror) och jag & pappa går alltid på hockey.
Vi bor i Örnsköldsvik och har bott i hörnett, domsjö sen jag var 2 månader, min lillebror har bott här hela sitt liv.
min pappa har ett eget företag och jobbar med transshipping & mamma jobbar på swedbank, om det är intressant..
måste säga att min familj är bäst, mina föräldrar är sjukt snälla, är rätt så bortskämd!
min kära lillebror Rikard.
papi.
mamma.
Jag & lillebror på Gotland i maj 2011. mobba inte hur jag står, vet inte vad jag gjorde haha.
jag & Rikard i Thailand 2009
jag & mamma på Gröna Lund i somras.
jag och Rikard när vi var små!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0