rubrik

hejhej idag har jag varit i tråkskolan som vanligt, haha asså våran klass kommer aldrig bli "lugn" de kan ju lärarna ba drömma om :)
på matten hade vi en gubbe som var aaaslång, han sa att han va typ 1,95 o.o han satt på mitt och på linus bord, HAHAHAHAHHA typ asnära jag ba *garv* xp
sen iaf så åkte jag bussen hem, åt och nu sitter jag här, ska snart se på masterchef USA, as bra program hehe :) typ 19.00 på 3an varje dag, förutom helgen. de är inte så många kvar nu :p ska dock se reprisen nu kl 15.55 eftersom att jag red när det var igår, hade Rajman förresten, gick inte så bra, jag red dåligt, fick beröm men so what, jag kände att de inte gick så bra? kan bättre.
btw, grattis på födelsedagen Amelia, byxmydig nu va ;);););)
så ska gå ner nu, hejdå :)


haha, grymmast tollefsen, den andra ba flyger xD

Kommentarer
nicole

sv: tack :)



Blogg: http://nicoleanna.devote.se
2011-01-22 @ 18:11:30
Anonym

jag läser inte din blogg, så såg inte att du skrivit grattis med tack iaf.



2011-02-03 @ 12:00:36
anonym ?

asså amanda, du rider aldrig bra. inse de bara. DU KAN INTE RIDA. ge upp förfan. och varför har du börjat i en svårare grupp? du borde fan gå i steg 2 , lär dej rida, herregud...



2011-02-08 @ 20:17:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0