längesen nu ;)

ja, sen sist jag skrev om vardagen hare nog hänt saker.
har hunnit med att åkt utomlands, till dominikanska republiken bland annat. där var det varmt, skönt & underbart! :)
sen har jag firat jul och nyår med familjen.
hoppas ni hade en bra jul och roligt nyårsfirande, själv tog jag det lungt hemma med familjen och släktingar!
fick grymma saker på jul :) tur att mamma och pappa är rika då ;)
har inte uppdaterat sådär jättebra så vet nt vad jag ska skriva. men ändå, ska försöka börja skriva där då & då!

iaf så slaggar malin här tonight :) blir nice, vi skulle se skräckfilmer men hon va för trött. typiskt gullbarnet ;)

ska köpa:

grymt snygg, älskar den. beställde den, men det blev ngt trassel -.- men ska ha den! vart typ 700:- ngt, men tur man har pengar då ;) mamma betalar dock frakten från typ USA ;)

+ så ska få en onepiece (ingen bild)

finns mer jag vill ha som t.ex

 som ni kanske fattar så kan ni klicka på bilderna för att få dom större ;)

(a) inte alls galen i norge, nejnej ;)
men ska kolla annat nu, bye ;)


Kommentarer
Lindshe-svart bälte i shopping!-

Cha cha sweetie :)



Tänkte höra om du har några bra tips på tjejiga hemsidor med typ tips om makeup,naglar och skönhetsprylar? Eller någon webshop som du tycker är bra där man kan köpa sånt? :)

Take care - http://lindshe.blogg.se



Blogg: http://lindshe.blogg.se/
2011-01-03 @ 09:32:43
Anonym

varför norge? :)



2011-02-03 @ 19:29:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0