i'm alive

tror knappast det är någon som tittar på min blogg längre, men skriver ett litet inlägg nurå.
idag så hade vi sånhär flashmob grej, hundratals elever från olika skolor i kommunen dansade på torget, läs mer här där det även finns en video!
sedan efter det gick jag på stan med Rebecca och Agnes, efter ett tag åkte Agnes hem, och jag och Rebecca bara for runt och chilla ;)
när Rebecca åkte på träning så handlade jag julklappar , imorgon åker vi till Thailand!
det känns underbart, har längtat hur länge som helst, ska bli kung att bara slippa all skola!
vi(min familj) firar jul & nyår där med familjen Jakobsson & farmor, kommer bli mys!
kör en sån här blogglista nu! men förvänta er inte att det blir varje dag, eftersom jag åker till Thailand!


Dag 1 - Om mig själv
Dag 2 – Min familj
Dag 3 – Det här åt jag idag
Dag 4 – Mina passioner
Dag 5 – Något jag inte gillar
Dag 6 – Min favorit bok / film
Dag 7 – Detta ångrar jag
Dag 8 – Den frisyr jag trivs bäst i
Dag 9 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med...
Dag 10 – Det här får mig att gråta
Dag 11 – Min favoritsport
Dag 12 – Något jag saknar
Dag 13 – Mina favoritskor
Dag 14 – 2 personer som är väldigt viktiga för mig
Dag 15 – Något som är väldigt viktigt för mig
Dag 16 – En plats jag vill besöka
Dag 17 – Min önskelista
Dag 18 – Mina styrkor
Dag 19 – Favoritmotto
Dag 20 - Mina drömmar
Dag 21 - Min favoritårstid
Dag 22 - Min favoritartist
Dag 23 - 10 saker jag vill göra innan jag fyllt 30
Dag 24 - Om jag vann 10 miljoner
Dag 25 - Min drömresa
Dag 26 - Något jag önskar jag gjorde oftare
Dag 27 - Min favoritlåt
Dag 28 - Min favoritplats
Dag 29 - Mina rädslor
Dag 30 - Min högsta önskan


Kommentarer
Amelia

svar; jaså ;)



Blogg: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
2011-12-17 @ 11:23:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0