nu är det höst

Nu är det verkligen höst!
jag & vicky ska iväg klockan sju ,åker kvart i.
undra vad vi få göra ikv (:
jag uppdaterar as dåligt men håller på med mycket annat, har hjälpt elvira mycket och nu är äntligen hennes blogg klar och hon är nöjd, bra! också som ni kanske ser har jag pyntat till min egen lite, mörk lila bakgrund, mysigt, och höst är mysigt :) då har man anledning att krypa ner i soffan ibland på kvällarna :)
modo hockey har btw en veckas paus nu, då får dom verkligen ladda upp så vi bara ser bra spelare när de startar igen(det är a-laget jag pratar om). dom är inte bra, eller ibland spelar dom riktigt bra, och dom ligger sist i serien. men kom igen ibland luktar det ju riktigt mycket guld när dom spelar bra, hehe! come on modo ! :D
 yey<3

men ska slita mig från datorn nu..

puss!

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0