NI KAN DRA ASSÅ!

Vill bara säga att jag är så jävla trött på er alla som säger att ni är trötta på att höra om Michael Jacksons död, att det var rätt åt honom, att han var sjuk i huvudet och dyligt. Herregud! Det är en människa som DÖTT vi pratar om, och inte fan tror väl jag att ni vill att folk ska säga lika elaka saker om er när ni dör? Fan rent ut sagt hemskt det ni säger, idioter hela jävla bunten. Michael Jackson är död, lämnat jorden för något mycket bättre. En man som har gjort många stora saker, underbar musik, uträttat stordåd, mer än vad ni patetiska människor någonsin kommer klara av. Men lugnt för mig, sitt bakom era skärmar och tro att ni är något bara för att ni har 4-5 stycken som håller med er. En hel värld sörjer, och ni har fortfarande mage att vara så pass patetiska som ni är.. fyfan. Inte konstigt att världen är som den är när folk försöker få uppmärksamhet pga. en stor mans död.

Jag vet inte, men jag har iallafall blivit uppfostrad med att man ska bry sig om andra, respektera folk. Vara vänlig mot andra, vilket resulterar i att människor är vänliga mot en själv. Man ska hålla sig till sitt eget, inte försöka göra sig lustig på någon annans bekostnad. Vet inte vad era mammor och pappor tänkte när dom uppfostrade er. Inte fan var det mycket dom tänkte på iallafall som fått idioter som er..


Rest in peace Michael, the true king of pop. ♥

© ESTH .

Kommentarer
kamilla

du har hellt rätt!

R.I.P. MJ<3



Blogg: http://kaamilas.blogg.se/
2009-08-19 @ 13:36:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0