elprimero <3

hej, i fredags var jag hos Primero o red. d gick bra, vi har verkligen börjat lära känna varann nu, han lyssnar på mig. Förut om man typ skritta sen trava/galoppera och ville skritta igen, då bara börja han takta och vill springa, man måste vara jättebestämd med honom. men i fredags bara lyssnade han på mina hjälper, känns bra att han lyssnar bättre nu, Emelie tyckte osso de var jättebra. så de känns ju kul! gick även några branta backar så han fick lite extra träning, och de behövs med hans 'lilla' mage! men tycker han har fått lite bättre kondidtion! (y)
sen idag så var jag där och bara myste med han i hagen o så, grillade nere vid vattnet oxå :) men iaf, han stod typ längst ner i hagen och slicka lera, typ i 1000 år haha -.- när jag kom fram med, han ba slicka, slicka xD finns ju typ mycke mineraler och sånt, men seriöst knäpp häst asså :p

nu blire tacos t middag med familjen, rätt mys asså, lov nu med (y) kanske blir att vara me nån ikväll me!
jag skriver typ aldrig i bloggen, men ska försöka göra d ibland, inte för att nån läser längre men :)


älskar dig arabkillen <3

ingen mobbar att min jacka står ut så jag ser fet ut,tack.

Kommentarer
Matilda Affliction ~Självförtroende~

Hej, var med och tävla om Månadens Blogg!

Jag lottar ut en lycklig vinnare den 30 april.... Det kanske är DIN tur att vinna. Var med!

http://todaysaffliction.com/2011/april/manadens-blogg.html



Kommentera så mycket du vill, då har du större chans att du vinner! Den som vinner kommer vara med i min blogg-meny FÖRALLTID.. du kommer få massa besökare!

Ta denna chansen! Kram



Blogg: http://todaysaffliction.com
2011-04-24 @ 23:33:22
Isabel (BoNiiiTa ) - Emilios Mamma

Arabkillen mena nu hästan då = )

Preciis vi alla tycker så olika hihih =D



Blogg: http://isabelhernandez.blogg.se/
2011-04-25 @ 08:31:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0