god morgon!

hej, idag var jag duktig som klev upp klockan 10.05 ^-^ men inte tillräckligt duktig, för kom på att jag hade träning medan jag satt & åt .. sprang till datorn & kollade, men den hade redan varit ett tag ._. var samling kl 10 i 10 så nej jag hann inte ... :/ men är ju ändå förkyld så hade nt varit nån bra idé att träna.
men nu så har iaf malin kommit, hon och jag ska åka och fira eve idag som fyller år :)
sen ska hon sova hos mig för hennes brorsa ska ha fest :p
dt blir nog kul :)<3
fixade förresten malins blogg igår! 
kolla in den →

och glöm inte att mata fiskarna längst ner i min meny , annars dör dom! hihi xd

men måste typ fixa lite mer på malins blogg senare, för de blev inte riktigt bra.

och ameliaaa, skynda med headern x)

hejeddådådådådå


bild från malins header :) <3


Kommentarer
tycjan ツ

SV; Mm,jag också :'O <333333333



fiskarna e tråiga,matade dom asmycket igår ;p



Blogg: http://tycjan.blogg.se/
2010-07-20 @ 17:08:26
Theresen

så klumpigt :p



Blogg: http://theresenordin.blogg.se/
2010-07-20 @ 21:28:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0