fuck aina

hann inte skriva igår, men iallafall så var ju jag och Klara på matchen i lördags, vi for och åt på arenan innan oxå. och modo vann med 2-1, så de va ju kung! efter matchen for vi till Hörnett och var med folk, sen for Klara hem. Sen for vi och hämtade Sofia också var vi hos Linus sen gick vi till kempis, som håller på att rivas.. fett annorlunda och läskigt där inne asså! sen for Sofia hem och vi andra gick runt ute. Sen for jag hem vid 2. igår gjorde jag inget särskilt, mest bara massa läxor..
idag vare ju skola, sen imorn så har vi orientering på hörnsjön på eftermiddagen, vet att jag kommer misslyckas totalt, kommer typ gå vilse. fml haha!
Nu ska jag träna på engelskaglosorna och sedan bege mig till Klara för läxa, klantig som jag är lyckades jag glömma min text på skolan, är meningen att man ska analysera varandras texter innan man renskriver och lämnar in, men jag ska iallafall analysera hennes. den ska lämnas in imorgon så det känns som att jag är illa ute haha, fml igen.. orkar inte skolan :(
Klara är väldigt seg som vanligt och är inte ens klar så det känns som att det blir sent ikväll,haha..
aja nu ska jag träna på glosorna, hejdå!
 
SAKNAR, ge mig lov nu!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0