@ örebro

kom fram till eira igår vid 10 i 5, sen gick vi på stan & åt på donken (♥♥♥♥) & jag köpte oxå en tröja, en söt med små filurer på som spela fotboll (a) hihi, de va gött att få träffa eira igen iaf! just nu vet jag inte vad hon gör, vi drack asmycke dricka igår så vi fick sockerkick och blev aldrig trötta, somnade inte förens halv 5 typ, men jag klev ändå upp vid 11 idag! smått otroligt faktiskt :o haha, däremot så sov eira längre, hon är sjukt trött.. förvånar mig inte om hon har somnat i nå hörn igen efter det att jag väckt henne ;)
nu är klockan 20 över 1 och jag är väldigt hungrig! ska gå och se vad hon gör.
idag blir det stan & jag hoppas på subway (A)♥
btw så ligger en katt och sover mellan mina lår, haha... :)


hihi.. sötkatta ♥

failhjärta men ändå


tröjan :D

bjuder på lite hejjagsitterhärmedsovtröjaochrufsigtoborstathår-bilder..



Kommentarer
denice@

fin blogg.



Blogg: http://lifeofdenice.blogg.se/
2011-07-06 @ 23:21:04
A L M A S F O T O ♥

sv: tack detsamma! :)



Blogg: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
2011-07-07 @ 23:13:06
M E R E I

- ville bara önska dig en trevlig helg :)!



Blogg: http://dajeroma.blogg.se/
2011-07-08 @ 02:39:59
Anonym

Fin blogg!

Ps sova på natten, kanske. . .?



Love you

Puss!



2011-07-09 @ 17:47:48
Stonelove

Fin blogg, du är så söt!! Men radera idiotens kommentar (om katter & trams) den förstör din fina blogg!!



Kram



2011-07-09 @ 17:53:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0