döden

I de 2 senaste inläggen och i det fjärde har jag skrivit att jag saknar; min älskade farfar, älskade mormor & älskade morbror!
döden är inte alls kul.
de här 3 människorna förlorade jag(släkten) på väldigt, väldigt kort tid. det var bara ett och ett halvt år tror jag alla dog på den korta tiden. det var visserligen mycket längesen, men det gör så ont fortfarande. alla tre hade sjukdomar. har också en vacker morfar som gick bort innan jag föddes. men han finns ju självklart i mitt hjärta. jag hatar verkligen döden.
saknar de här fantastiska underbara människorna nåt så enormt, kommer alltid göra det, det kommer vara luckor i hjärtat hela livet...
vissa säger att tiden läker alla sår, men så är det verkligen inte.
älskade er för mycket, hoppas ni har det bra nu iaf. ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0