fotbollsfråger!

nummer på tröjan: 15
position: forward
skomärke: adidas troja
lag: MODO FF (L)
gräs/konstgräs: gräs!
träning/match: båda<3
favorit spelare: messi, zlatan


har du fått utvisning: ne
har du gjort mål: ja
har du skjutit straff: tror jag väl
förlorat en match: m
skadat dig en match: när jag var mindre gjorde jag säkert det
vunnit en match: ja ofc :D
spelat lika en match: aop

fått gult kort: nej
fått rött kort: nej
varit i andra länder med laget: nej tyvärr.
stått i mål: ja
bäst i laget: alla ! (y)
älskar du fotboll: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (LLLLLLL)




Jag kan ta skit ja kan ta smärta
för ja har fotboll i mitt hjärta
Jag kan ta svek med mod
för ja har fotboll i mitt blod
Jag kan förlora ett öga
jag kan krossa en tand men
fotboll kommer alltid att komma i första hand


Kommentarer
Marie

Hej och tack för kommentaren : ) Jätte fin blogg du också. Ha en jätte bra helg!



Blogg: http://mariedahlberg.blogg.se/
2010-01-22 @ 13:09:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0