:(

Jag ska försöka hålla mig lugn, blir så himla arg på mig, eller på mitt väldigt aktiva liv. och med det siktar jag på uppdateringen, i torsdags fick jag inte sitta vid datorn, igår hade jag fullt upp med pojkvän och kompisar, och idag har varit en "hockeydag" . först frös jag ihjäl på getinghov när jag kollade på brorsans match med modo vit, sen direkt efter for vi till fjällräven center, tidigare swedbank arena, och åt i puben sen upp på sittplats och kollade på modo-luleå! modo kingarna vann ofc med 4-1. :D familjen blev VÄLDIGT irriterade på att jag knäppte kort på en viss sötnos "mats zuccarello aasen" (LLLLL) och jag smsade med marre hela tiden men jag lovar jag kollade ju på matchen också! luleåklacken vart liksom fulla sen kom polisen och tog några och dom fick släpa dom efter golvet, luleå inte världens trevligaste folk kanske.
men nu äre så här att ni måste kolla på vickys blogg (y)
skriver mer ikväll eller imorgon ska vara med kompisar snart ")
och vi får se när jag orkar lägga ut thailandbilderna ;D
hejdå (L)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0