varning för flumm

hejhej bloggen :D
nu måste jag skriva ett inlägg.
just nu sitter jag och lyssnar på den här;

tro mig mina öron njuter. nej nu blev min underbara råtta rädd fick stänga.

å hon bara rycker till när msn ljudet plingar ska stänga ljudet,
så. nu blev hon lugn sötan (: <3
ja jag pratar med kompisar om ni är intresserad.. frida o jag minns en gammalbild.se :D men den är fin (L)
nej men nu till de seriösa .
idag var jag med emma, vi kollade på brorsans hockeymatch ,
sen elitserien modo-södertälje modo vann ofc med 6-3 och emma blev kär i en i SSK som heter linus haha jag blev typ äcklad inte för att jag ropade ZUCCARELLO hela tiden men :)
sen for vi hem till mig och kolla på lhc-timrå emma diggar lhc, mitt ben är inte lyckligt, det fick många slag under kvällen när lhc gjorde mål också riktades emmas fina långfinger ganska många gånger mot tvn...
och imorgon börjar det :D<3 jag ska hyra alice 3-6 januari ja det blir mycket kul ska rida me mickan o så :)
o på tisdag uteritt :)))<3 med frida o sofia typ, <3
amelia alexandersson är roligast i övik, :)
amen jag typ snackar me nåra kompisar på msn :)
ao god natt då ! ♥


Kommentarer
amelia

haha men klart jag är gulligast i övik,

och jag har bäst musik smak också x)



Blogg: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
2010-01-03 @ 13:41:20
amelia

hahahahhhahah men gud :o

jag skulle skriva att du var gullig :o

osså blev det att jag är gulligast hahahaha

jag skäms ihjäl :OOOOOO

jag är roligast skulle det bli hahaha



Blogg: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
2010-01-03 @ 13:43:12
döden

han e miin :O<3



Blogg: http://eiiralarsson.blogg.se/
2010-01-09 @ 00:10:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0