stan /bilder

var på stan idag med bästavän & malin
vicky och jag for in sen träffade vi malin o gick med henne. mjukglass, chokladboll & cola blev det för mig. känner mig fet! fick dessutom vaniljpuck av danne nyss (a)
asså jacke skrämde nyss ihjäl mig vafan! xd jag dog!
men till saken vi var på stan idag och här kommer bilder :D mest på bästavän (L)

;*


malin (L)


vicky är gullig när hon knyter skorna ;3


jag & sötaste bästavän<333


maliin


sötaste, <3


pusssss *:


jag o vicky balanserade på ett räcke när vi vänta på pappa, de for bilar där nere :$


älskling


kär i hennes ögon (: (a)


vicky här i örnsköldsvik !


sötaunge


haha fail ;D


de var de det ((((:



btw, skrev de här inlägget igår, men de dampa, så la in det nu (:

Kommentarer
Frida

Vart köper man sån där mössa ? :)



Blogg: http://fridahmr.blogg.se/
2010-05-05 @ 22:03:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0