påväg tillbaka.

Jag vandrar sakta men säkert tillbaka mot bloggvärlden. kommentera nu, don't leave me alone! (L)

har till tillbakakomsten fixat en ny header, men kommer nog inte ha den så länge, ska fixa en bättre. jag gör det i ett program, och har sett att man kan göra design i det programmet också! men eftersom att jag inte kan lägga in design så blir det inget av med det...

men jag vill gärna göra headrar till er! så säg till mig i en kommentar och skriv in din e-postadress så mejlar jag dig också kan du skicka bilder. jag hoppas att jag får göra några, är jättesugen! :)

bild:
 nåt jag gjorde. :)

asså daaaaaaaamp ! :S nu har dom dära kommentarerna försvunne igen, blir så arg! ska nog skicka klagomejl till blogg.se , så då vet jag inte vilka som anmälde sig till veckans blogg :/ så de blir ingen den här gången. usch !

kram på er alla nu så hörs vi snart! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0