skolfotot

såhär blev jag på skolfotot iår... ser väl lite cp ut ;) redigerade den för jag knäppte med webbkameran o de vart typ ljusfläckar överallt,, ni kanske får "originalet" / mindre reidigerad nån gång ^^

 

har iaf varit med familjen och spelat detta(ett spel) imorse, sen gick ja på hockeyn då..

vet ni vad jag önskar mej? en systemkamera! inte för att jag kommer fatta nåt med den men jag älska ju att fota. hoppashoppashoppas jag får en på min födelsedag. den börjar närma sig nu
mamma och pappa håller på att boka en resa till Thailand till jul :D blir nog as skönt! var jättelängesen vi var på semester.
ao men nu har jag inge mer att skriva, bara att jag var med typ 10 kompisar igår och de var sådär lagom kul ute i regnet..
men ska slutligen visa några nytagna bilder på mig;

haha, inte så lite cp

amandaisaksson (;

örk inge mera nu, hejdå (LL)


Kommentarer
vem tror du?

Amanda är sötast i världen<3(LL)

Amanda är snällast i världen<3(LLL)

Amanda är min gullegris<3(LLLL)

Jag vill att du ska veta att jag älskar diig<3333333333333333333333333



/vem tror du?



Blogg: http://gissa?
2009-10-04 @ 19:33:25
John

du är en bra flikvän.jag älskar dig.



2009-10-04 @ 20:14:36
Anonym

hahaha min lillebror har skrivit en bra kommentar tycker jag! haha



fina bilder Amanda! :)



2009-10-05 @ 18:29:34
amelia

haha glömde att skriva vem jag var x)

kan det vara min lillebror som kommenterat den första också elr? :)

haha han är som han är alltså.



Blogg: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
2009-10-05 @ 18:31:04
Julia söderqvist

fin :)

kolla gjärna in min blogg! ;)



Blogg: http://juliasoderqvist.blogg.se/
2009-10-11 @ 18:41:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0