ska va me linus

hejhej bloggen o alla söta läsare! :)
om ungefär en timme ska jag o lintan träffas på kempis om de gå som planerat x) jag lät som nån himla tant där va ;) vi ska iaf kolla på min broders träning och typ? eh, flumma och göra grimaser som vi alltid gör tror jag väll .
kempis e typ mitt andrahem ;)<3
idag på skolan vare tråk som tisdagar alltid e.. rasterna, vissa ämnen och kompisarna e typ de enda som e värt nåt i skolan...
men idag på rasten va alex helt j*vla cp! måste ba skriva va som hände..;
jag sparka en lös sten på han, inge hård... , sen tog han i me knytnäven allt vad han hade RAKT IN I MAGEN PÅ MÄH! är han sjuk i huve eller? ja gick in gråtandes i klassrummet där robin, gurra och linus va, så kom robin ba: vad har häänt? sen berätta jag. dom ba jaha...(dom fattade inte först) då linus ba: gjorde du illa dej? jag ba: jaa såklart. han ba: DÅ FAAN! sen gick dom ut och gjorde nåt me alex?? hah, de e riktiga vänner de. :D

men orka skriva nå mer?

ni få bild! (:


Paint Beauty jag älskar dig! du älskar mig och så är det. du och jag Paint. du och jag. (L)
you know i love you, i know you love me.


hejdå<3


Kommentarer
V I K T O R I A

Gillar alla min nya header!? ;))

K R A M



Blogg: http://tycjan.blogg.se/
2009-10-07 @ 14:48:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0