fyller år imorgon. ;o

onsdag 21 oktober fyller jag år, imorgon! :o :D

ledsen att jag inte har skrivit på ett tag har inte orkat .. eller oj haha skrev igår men aja ;)

det kommer vara tomt här ett tag kan jag lova. men ni får titta in lite ibland och se när jag börjar igen.

men kommer självklart skriva imorgon! och inlägg ibland skadar väl inte? :)

jag är jätte sur på en sak! någon har varit inne på min blogg och skrivit i profilen: jag är 12 år jag säger inget mer. och i mottot: jag är bäst inte du!
det känns inget kul vem sjutton har fått tag i mitt lösenord? :/
för det första så är jag inte tolv år.

för andra aldrig att jag är så kaxig!

bara så ni vet. blir as irriterad varför förstöra för andra?
Kolla in elviras söta blogg! verkligen jätte gullig är hon och jag har hjälpt henne med bloggen t.ex headern.
men nu ska jag inte babbla nå mer hörs imorgon! 
/amanda


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; åååh, tack så jättemycket! Blir hur glad som helst av dina ord! <3



Blogg: http://fridasjoblom.blogg.se/
2009-10-20 @ 21:17:34
Elvira !

Nämen, Herre gud !

Va taskigt att ta någons Lösenord ! :/



Går det inte att anmäla eller nått ?



Hihi, tack för att du tipsar andra och titta på min blogg ! :D



Love you !



Blogg: http://elvirasbloggg.blogg.se/
2009-10-21 @ 12:55:30
amelia

Men gud,? ;o

så jävla fel att göra så?

säkert nån som är avundsjuk på dig amanda.

Hoppas du haft en bra dag! kramar



Blogg: http://alexanderssonamelia.blogg.se/
2009-10-22 @ 17:57:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0