fredag!

tjo!

igår på ridningen vare inte så kul, jag som hade sett fram emot hoppningen mycke! också var det ju teori förra gången ... , Alle var helt vild! han hoppa och höll på & försökte få av mig! när vi skulle galoppera hoppa han rakt upp o jag for fram på halsen, då skulle jag gå in i mitten och skritta och trava han lugnt.. då stegra han sej då kunde jag inte hålla mig klar. kändes nästan som att jag hoppa av, landa på benen och höll fortfarande i tyglarna. så jag gjorde inte illa mig. har ramlat av sju gånger nu
maria(våran ridlärare) sa att jag inte skulle galoppera nå mer så travade bara lugnt nåra övningar. hoppade lite på slutet
jag och frida anmälde oss till halloween kvällen på stallet också vi ska sova över :) kommer bli skit kul

Idag kanske jag ska åka och rida min kusins arab :) men få se hur det blir pga vädret ... :(

snart ska jag hjälpa elvira med hennes header. chattar med ida också (: ska ju till härnösand till veckan och träffa mina bästvänner <3 och imorn ska man också dit för då är det hockeycup! :D <3

jao, ni ska få en bild på en sak jag gjorde på syslöjden igår <3 ;

inte så bra bild men visst vart den söt? (L)

ska snacka me elvira nu, puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0