:/ för bloggen......

kommentarerna och bakrunden har båda försvunne nu också.. jag blir galen!

nu kommer de se ut som värsta ödebloggen ju, snälla kommentera nu sötisar !! <3

vad ska jag ta mig till?!



ikväll ska jag iaf vara me bella o niinimaa . :) ska bli kul tjejer, vi flummar väl sönder...;) nä, ska typ busplinga xd , så hörnett, om nån knackar/plingar på, öppna och låtsas att ni bryr er iaf ? (a)

mamma gjorde nån sak x) så här lyder den "saken" :
normally I kill people for money
But you are my friend
So I kill you for nothing!
haha, så sa hon , nä jag blev inte rädd xp.
aomen nu ska jag fixa amelias header (: sen ska jag kolla lite hockey asså elitserien, äta sen kommer dom vi 7. :)
inläggets bild;

cool va? =D
kram!
/ai

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0