anna :) <3

SORRY ATT JAG INTE HAR SKRIVIT!! men jag har vare med kompisar :)
Idag har jag varit med Anna, vi har spela tv-spel och spela fotboll med Rikard, Mickan, Frida, Bella, Frank, Coffe, Macke och Wilma. sen va vi hemma och höll på med råttorna och spela mer tv-spel (:
och igår kväll var vi folk och spela fotboll på kempis :D efter det var jag med frida o bella, vi skulle gå till Albin, så vid elva-tiden börja vi cykla/gå mot varvet. när vi hade kommit upp för backen, (typ halva vägen) då fick vi inte komma ne! -,-' 
då skulle vi gå t jonny .. när vi var vid hans hus gick vi in på tomten också ville vi att han typ skulle gå ut.... men näääää! det skulle han inte! =S han våga typ inte hahahaha 
men aja, sen skulle jag hem! och vi fråga om bella kunde sova hos mej för hennes pappa hade druckit.. men mina föräldrar sa nej :( typiskt dom! -.-
aja , en rolig kväll igår och rolig dag hittills idag! =))
kanske bli nå kompisar/fotboll ikväll?
nu ska jag nörda tv-spel :D


veckans blogg

Trackback
RSS 2.0